niedziela, 10 września 2017

Sukienka z haftu




Okładkowa sukienka z Burdy 6/2017 spodobała mi się od razu jak tylko Burda wpadła mi w ręce. Zachwycił mnie ten luźny fason i falbanki ;-) Falbanki teraz na topie a u mnie w szafie brak, no cóż było zrobić... szyć ;-)   Materiału nie szukałam zbyt długo i jak tylko w sklepie zobaczyłam tą haftowaną bawełnę wiedziałam, że pasuje właśnie do tej sukienki. 
Model szyje się bardzo fajnie tylko wychodzi zbyt obszerna i bokami musiałam ją dosyć sporo zwęzić. Całość podszyłam bawełnianym lekkim materiałem. 
Jeśli chodzi o koszty, to jest to chyba najdroższa sukienka jaką szyłam ;-) Materiału miałam 2 metry cena za metr ok 40 zł , a podszewki metr ok 20 zł, więc sam koszt materiału to 100 zł. No ale haft to jest materiał z klasą, a klasa kosztuje ;-D 
Sukienkę uwielbiam od pierwszego założenia, może trochę buty nie do końca pasują bo tu się prosi o buty na wyższym obcasie, ale takie buty właśnie bardzo lubię ;-)


Znalezione obrazy dla zapytania sukienka 117 burda 6/2017














25 komentarzy:

  1. Beatko, sukienka jest przecudna :) fason i kolor bardzo mi sie podoba !!!
    Przyznam, że własnie zrobiłam sobie wykrój na nią i zamierzam niedługo uszyc model sprawdzajacy :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Beatko ;-) Chyba mamy podobne gusty, bo te modele które ty szyjesz też mam zawsze w planach, a połowy z ich i tak nie nadążę uszyć bo nowa Burda wyjdzie i znowu ciekawsze modele ;-) Ale cieszę się że i ty szyjesz ten model bo jestem bardzo ciekawa twojej wersji no i ty na pewno zdążysz ;-) Pozdrawiam

      Usuń
  2. Jak też ładnie wyglądasz w tej sukience! Tak młodzieńczo, świeżo i zwiewnie. Jestem zachwycona!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Kasiu, cieszę się że ci się podoba i że trochę się odmłodziłam ;-) Pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  3. Jest nadzwyczajna, bardzo mi się podoba a ten kolor jest cudowny, dobry wybór. Też mam ją w planach :) :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szyj Anettko, bo model jest naprawdę bardzo udany i już jestem ciekawa twojej wersji, na pewno będzie cudna ;-) Pozdrawiam

      Usuń
  4. Ale fajnie że ją uszyłaś, jest śliczna. Kolor rewelacyjny, nie wiem co w niebieskim takiego że nie sposób go nie lubić. Do twarzy Ci w nim. Też się nad tym wykrojem zastanawiałam, nawet tkanina już kupiona, tylko to lato za szybko umknęło. Cieszę się że zdążyłaś uszyć :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niebieski kolor pasuje chyba do każdego typu urody, ja niebieski uwielbiam, zresztą można to zauważyć bo chyba większość moich ubrań jest w niebieskim;-) Uszyć zdążyłam ale czy zdąże ją trochę ponosić? Zobaczymy na ile pogoda pozwoli;-) Dziękuję za komentarz i pozdrawiam

      Usuń
  5. Sukienka jest bardzo urokliwa, wyglądasz w niej niezwykle dziewczęco i lekko :) Powtórzę się, ale muszę - kolor po prostu cudny :) Haftowana bawełna chodzi za mną od dłuższego czasu, ale ciągle nie mogę do niej dojść - tak wiele jest uszytków do uszycia. Taki zdecydowany kolor świetnie współgra z delikatnością haftu, dla mnie bomba:) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, bardzo mi miło czytać twój komentarz Ado ;-) Ja też mam tyle uszytków do uszycia tylko czasu brakuje ;-) , ale haftowaną bawełnę bardzo polecam. Pozdrawiam

      Usuń
  6. Piękna jest ta sukienka, bardzo mi się podoba. Z burdy jeszcze nie szyłam, ale mam taki zamiar :) wkrój na bluzkę czeka :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, ja szyję tylko z Burdy i jeszcze na żadnym wykroju się nie zawiodłam więc z czystym sumieniem mogę ci polecić. Co prawda opisy nie zawsze rozumiem, ale jakoś zawsze dojdę do tego co ze sobą zszyć ;-) Także powodzenia ;-)

      Usuń
  7. Po pierwsze super kolor, w którym jest Ci bardzo do twarzy. Po drugie haft - bardzo lubię takie tkaniny. No i po trzecie i najważniejsze, bardzo ładnie Ci w tej sukience i jej dziewczęcym fasonie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za tyle miłych słów ;-) Pozdrawiam

      Usuń
  8. Sukienka wyszła świetnie i kolor i fason bardzo mi sie podoba.

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo twarzowy kolor, a sukienka to esencja ciepłych dni, aż miło się ogląda przy obecnej pogodzie za oknem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, faktycznie pogoda nie rozpieszcza, ale miejmy nadzieję że jeszcze nie jeden ciepły dzień się trafi ;-) Pozdrawiam

      Usuń
  10. świetnie Ci w niebieskim!, a sukienka taka dziewczęca, ślicznie w niej wyglądasz! :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Właśnie przymierzam się do uszycia tej sukienki i przypadkiem trafiłam na Twojego bloga :))) dziękuję za mnóstwo inspiracji!!! na pewno będę regularnie zaglądać :))) pozdrawiam :))) Aga

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę że jestem dla Ciebie inspiracją:-) Ostatnio jakoś brakuje mi czasu na blogowanie, ale muszę się zmobilizować i coś wrzucić bo już nawet zdjęcia zrobione czekają:-) Pozdrawiam

      Usuń
  12. jest śliczna nawet dla 50-tek-odmładza

    OdpowiedzUsuń