niedziela, 16 września 2018

Rajskie kwiaty


Oj dawno mnie tu nie było ;-) ale czym to spowodowane jest nie mam pojęcia, chyba moim 
lenistwem ;-) ale na pewno nie do szycia ;-) . Kto mnie śledzi na instagramie ten wie że od szycia przerwy za bardzo nie mam. Nie szyję w jakimś zawrotnym tempie, ale na swoje potrzeby w wystarczającym ;-)

Materiał kupiłam w Textilmarze. Jest to wiskoza, bardzo przyjemna, miła w dotyku i świetnie się nosi. Od razu jak tylko przeglądałam ofertę sklepu rzuciła mi się ona w oczy bo lubię takie liściaste motywy i nie wiele myśląc dodałam do koszyka ;-). Ostatnio często robię takie nieprzemyślane zakupy i trochę zapasów mi się już przez to nazbierało, ale to dobrze bo będzie z czego szyć ;-D



Jeśli chodzi o wykrój do wybrałam model 101 z Burdy 8/2018. Lubię takie luźne formy. Z wykroju tego już szyłam bluzeczkę i jestem z niej bardzo zadowolona. W sukience  zrezygnowałam tylko z gumki w pasie bo stwierdziłam że wolę pasek. Tylko chyba przez to tył jest trochę dłuższy od przodu, nie wiem czy tego nie będę musiała poprawić ale poza tym sukienka jest bardzo wygodna, i już stała się jedną z ulubionych.
Znalezione obrazy dla zapytania burda 8/2018 model 101







22 komentarze:

  1. No tak piękna, że brak słów. Świetna ta wiskoza i pięknie Ci w tym modelu 💖

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale fajna sukienka, taka na luzie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Beata, urocza sukienka, świetnie w niej wyglądasz :) a wiskoza jest idealna na letnie dni.
    Widziałam na insta Twoje krawieckie poczynania i byłam pod wrażeniem ich ilości i rozmaitości :) Super rzeczy sobie uszyłaś, tak trzymać !!! :)
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ada ;-) Cieszę się że ci się podoba. Tak, instagram raczej na bieżąco uzupełniam a szyję sporo bo to mnie odstresowuje a wiadomo w pracy stresu też jest sporo więc i szycia tyle musi być ;-D

      Usuń
  4. Beata, sukienka jest cudna i te kolory! Zawsze podobają mi sie u innych tak soczyste wzory, a jakoś u siebie nie mogę tego przemycić. Coś tam wybieram w sklepie a później i tak w koszyku lądują zupełnie inne kolory :D Świetnie wygladasz!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Beatko ;-) Materiał jest w dosyć mocnych kolorach bo bardzo mi się podobają takie motywy. Ja znowu mam tak że wybieram kolorowe materiały a u innych lubię oglądać jednokolorowe sukienki czy bluzki ;-) Pozdrawiam

      Usuń
  5. Cześć,
    To jest sukienka w której czuć lato i upały. Ach, przepięknie wygląda :)
    Pozdrawiam,
    Kasia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, szkoda tylko że na to lato i upały znowu trzeba czekać cały rok ;-) Pozdrawiam

      Usuń
  6. kolejna, piękna sukienka! zazdroszczę umiejętności :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna jest ta sukienka, a materiał rewelacyjny. Taki bardzo energetyczny. Ja również bardzo lubię motyw liściasty. I kwiatowy :-). I podobnie jak Ty kupuję w Textilmarze :-). Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, tak materiał jest dosyć wyrazisty i energetyczny, a textilmar ma zawsze duży wybór takich perełek ;-) Pozdrawiam

      Usuń
  8. śliczna sukienka, ma piękne kolory! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Sukienka wyszła pięknie!
    Chyba mieszkamy w tej samej miejscowości ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Sukienka jest piękna:) Uwielbiam motyw kwiatowy

    OdpowiedzUsuń
  11. Super :) Mam dużo takich sukienek.

    OdpowiedzUsuń
  12. Sukienka prezentuje się rewelacyjnie!

    OdpowiedzUsuń